Қаңқа түріне байланысты шиналар келесі санаттарға бөлінеді:

Диагональді шиналар – ең көне және кең таралған түр. Диагональді шинаның қаңқасы белгілі бір бұрыштармен қиылысатын екі немесе одан да көп тоқыма қабаттарынан (рейон, нейлон, полиэстер) тұрады. Мұндай шиналар аз қуатты мотоциклдерге, скутерлерге және диагональді шиналарға бейімделген ескі үлгідегі мотоциклдерге өте қолайлы.

Белдікпен күшейтілген диагональді шиналар – бұл диагональді шиналардың протектор астында қосымша диагональді белдікпен күшейтілген түрі. Мұндай шиналар B әрпімен белгіленеді (мысалы: 130/90B15). Олар радиалды шиналарға бейімделмеген, бірақ қуаты жоғары мотоциклдер үшін өте қолайлы.

Радиалды шиналардың қаңқасында корд қабаты қозғалыс бағытына 90° бұрышпен орналасқан. Протектор бетін тұрақтандыру үшін, корд белдіктері қаңқаның үстіне салынады. Радиалды шиналар – жоғары қуатты мотоциклдер үшін ең жақсы таңдау, өйткені олар үдеу, тежеу және бұрылыстар кезінде пайда болатын күштерді тиімді жол бетіне жеткізеді. Радиалды шиналардың басты артықшылығы – жоғары жылдамдыққа шыдай алу қабілеті. Центрден тепкіш күштің әсерінен шина ішінде температура көтеріледі, бұл шинаның тозуына, жолмен ұстасудың нашарлауына және протектордың жылдам тозуына әкелуі мүмкін. Радиалды конструкция бұл кемшіліктерді барынша азайтты. Шинаның шекті жағдайдағы мінез-құлқын болжау жеңілдейді.

Болат кордпен күшейтілген радиалды шиналардың протектор астында қосымша болат корд қабаты болады. Бұл қаттырақ қаңқаны қамтамасыз етеді, ол шина тозған кезде де және барлық қызмет мерзімі бойы тұрақты жүру сипаттамаларын ұсынады.
Пікір жазу